Rood, geel, blauw, oranje: een explosie aan kleuren. Drop, fruit, chocolade: een symfonie van geuren. Snoepketen Jamin bestaat nu al meer dan 130 jaar, maar binnenwandelen in de meer dan 100 winkels blijft een topervaring. Het personeel kijkt er met de glimlach toe terwijl je probeert te kiezen waarmee je je snoepzak vult. Waar je ook zin in hebt – zoet, zuur, drop of smeuïge chocolade – Jamin biedt het aan.
€102.500
Er is succesvol geïnvesteerd in dit project tegen een rente van 6,5 - 7%. Bekijk andere projecten voor meer investeringsmogelijkheden.
Officiële bedrijfsnaam:
Jamin
Gegevens
KvK: 65494210
Opgericht in: 1 jaar geleden
Werknemers: 1
Plaats: Amstelveen
Downloads
Dat de franchiseketen blijft uitbreiden, hoeft dan ook niet te
verbazen. De Nederlander is een zoetekauw, maar weet ook wat lekker
is. Daarom blijft hij kiezen voor het excellente Jamin- snoepgoed.
Waar er ook een filiaal verschijnt, het leidt hoe dan ook tot een
succes.
Eerstvolgende nieuwkomer is alvast de winkel in Amstelveen. De
ondernemer koos voor deze locatie voor de verscheidenheid aan winkels
en de lekkere drukte. Michel Westerink (46) is al sinds zijn
achttiende werkzaam in de detailhandel. Na zijn middelbare
middenstandopleiding ging hij fulltime aan de slag bij een groot
Nederlands kledingbedrijf waar hij het schopte tot senior manager.
Toen kreeg hij de kans om samen met zijn vrouw Maudy Westerink Beck
(44) een Bakker Bart-vestiging te franchisen. Dat hebben ze in Almelo
gedurende 15 jaar met veel passie gedaan. Omdat de groeimogelijkheden
stilaan uitgeput waren en ze aan een nieuwe uitdaging toe waren,
hebben ze nu gekozen voor een Jamin-filiaal. “Het is een formule die
al meer dan een eeuw bestaat, maar die het laatste jaar een frisse,
nieuwe look heeft gekregen die ons erg aanspreekt”, aldus
Westerink.
Samen met Jamin hebben ze een toplocatie gevonden in
Amstelveen Stadshart, waar er een grote verscheidenheid aan winkels is
en een lekkere drukte. “De perfecte locatie om onze franchise- en
retailervaring samen met Jamin om te zetten in een succesvolle
winkel!” besluiten de ondernemers.