Gypsetters is een luxe kleding en accessoires merk, welke is opgericht in 2011 in Rotterdam. In zes jaar tijd groeide het merk uit tot een bewezen en volwaardig bedrijf.
€150.000
Er is succesvol geïnvesteerd in dit project tegen een rente van 7,5%. Bekijk andere projecten voor meer investeringsmogelijkheden.
Officiële bedrijfsnaam:
Gypsetters
Gegevens
KvK: 61454370
Opgericht in: 3-10 jaar geleden
Werknemers: 6-10
Plaats: Rotterdam
Downloads
De lening wordt aangewend als werkkapitaal voor het produceren van collectie-items die Gypsetters reeds heeft verkocht.
De financiering via Capital Circle is bedoeld om aan de sterk groeiende vraag van de klant te voorzien. Het betreft hier een productiefinanciering. Gypsetters werkt op basis van sample collecties en laat alleen de op voorhand verkochte collectie produceren.
Gypsetters is een luxe kleding- en accessoires-merk en is opgericht in 2011 in Rotterdam. Gypsetters is begonnen met een kleine handgemaakte collectie van tassen en accessoires. In zes jaar tijd groeide het merk uit tot een bewezen en volwaardig bedrijf. Gypsetters biedt haar klanten (nu nog voornamelijk retailers) winter en zomer collecties aan die bestaand uit tijdloze en unieke producten.
De collecties van Gypsetters zijn gemaakt voor moderne vrouwen die ervoor kiezen om de wereld te verkennen en de grenzen te verleggen. Hun inspiratie voor de collecties komen voort uit diverse culturen, mensen en plaatsen. Het doel is om kleding en accessoires te ontwerpen die het unieke karakter van elke vrouw benadrukken.
De collecties van Gypsetters worden gekenmerkt door het combineren van diverse kleurrijke stoffen en bijzondere materialen vanuit de hele wereld met mooie natuurlijke materialen zoals onder andere leer, suède en Mongolian Lamb. Gypsetters speelt hiermee in op de steeds groter wordende behoefte aan unieke authentieke producten.
Naast de traditionele zomer en wintercollecties lanceert Gypsetters regelmatig “tussencollecties” om aan de steeds sneller veranderende vraag te kunnen voldoen. Deze leveringen zijn op een relatief korte termijn (6 tot 8 weken).
Op dit moment is Gypsetters actief op zowel het web als op diverse social media platforms. In het eerste kwartaal zal de site vernieuwd worden waarbij het SEO aspect (search engine optimalization) het essentiële uitgangspunt zal zijn. Tevens zal hieraan een Webshop en de daarbij behorende marketing activiteiten (Google Adwords, Google Shopping en bloggers) worden gekoppeld.