OAMKB is een landelijk netwerk van accountants, fiscalisten en administrateurs en levert eigentijdse financiële dienstverlening voor MKB-ondernemers. Alle OAMKB professionals zijn zelf ondernemer en zijn partner binnen OAMKB. Ze kennen het klappen van de zweep zowel vanuit hun financiële kennis en ervaring als vanuit hun eigen bedrijf. Ze weten hoe het is om doelen na te streven en om moeilijke beslissingen te nemen. OAMKB professionals worden onder andere geselecteerd op hun betrokkenheid bij klanten. Ze zijn begaan met hun klanten en stellen zich op als zakenpartner/klankbord.
€30.000
Er is succesvol geïnvesteerd in dit project tegen een rente van 8%. Bekijk andere projecten voor meer investeringsmogelijkheden.
Officiële bedrijfsnaam:
OAMKB Gouda
Gegevens
KvK: 68002262
Opgericht in: 1 jaar geleden
Werknemers: 1
Plaats: Gouda
Downloads
De financiering via Capital Circle zal worden aangewend voor de start van OAMKB Gouda.
De lening zal worden gebruikt voor de entree-fee van de franchise organisatie en als werkkapitaal voor de opstartperiode.
OAMKB is een landelijk netwerk van accountants, fiscalisten en administrateurs. Zij leveren eigentijdse financiële dienstverlening voor MKB-ondernemers. De franchiseformule OAMKB is in januari 2010 gestart, vanaf 2006 is de formule doorontwikkeld door Pascale Petiet AA.
Anders dan anderen bieden zij meer dan de traditionele accountant. OAMKB is een online advieskantoor, dat volledig digitaal opereert. Vanaf de factuur tot aan de aanlevering van gegevens aan de bank, de belastingdienst en de kamer van koophandel is het proces digitaal en zoveel mogelijk geautomatiseerd. De formule onderscheidt zich door vaste prijsafspraken voor een vast pakket aan werkzaamheden. De dienst is vastgelegd in de “tien geboden” of 10* omdenken http://www.onlineaccountantsmkb.nl/10-keer-omdenken.html en zichtbaar op www.OAMKB.nl.
De 10 geboden van OAMKB zijn :
1. Er worden vaste prijsafspraken met de ondernemer gemaakt.
2. De ondernemer wordt vooraf gevraagd of extra werkzaamheden mogen worden uitge-voerd.
3. De ondernemer moet zo weinig mogelijk tijd en geld kwijt zijn aan onze dienstverlening en aan de administratie.
4. De ondernemer mag geen drempel kennen om met ons te communiceren.
5. De ondernemer hoeft niet het initiatief te nemen om met ons te communiceren.
6. De ondernemer bepaalt zelf de vorm en mate van onze dienstverlening.
7. De ondernemer krijgt de nieuwste techniek tot zijn beschikking.
8. OAMKB houdt rekening met het milieu en de maatschappij.
9. OAMKB geeft je volledige openheid van zaken.
10. De ondernemer krijgt bij een klacht binnen 24 uur een gesprek of oplossing.