Donderdag 5 oktober om 14:00 gaat het eerste project van de nieuwe franchiseformule WOK& online. WOK& is een nieuwe Aziatische fastservice formule, die gebaseerd is op natuurlijke Aziatische producten met eerlijkheid, bevlogenheid en maatschappelijke betrokkenheid. Nawal Hasan opent een vestiging in de gezellige en drukke Zwart Janstraat.
€132.000
Er is succesvol geïnvesteerd in dit project tegen een rente van 8%. Bekijk andere projecten voor meer investeringsmogelijkheden.
Officiële bedrijfsnaam:
Nawal Hasan
Gegevens
KvK: 68686676
Opgericht in: 1 jaar geleden
Werknemers: 1
Plaats: Rotterdam
Downloads
Nawal opent haar vestiging in de gezellige en drukke Zwart Janstraat in de opkomende wijk Rotterdam Noord. Nawal woont zelf meer dan 19 jaar in Rotterdam en heeft veel horeca ervaring.
WOK& is een nieuwe Aziatische fastservice formule en is gericht op gezonde voeding en snelle service. Door de drukke agenda’s is er behoefte aan een snelle en gezonde maaltijd. In de markt wordt er onvoldoende gehoor gegeven aan de toenemende vraag naar verantwoorde alternatieven. De oprichters Wim Markwat en Boris van Leeuwen spelen hier op in. Door de vele jaren aan ervaring binnen franchise en horeca is er aan alles gedacht bij het opzetten van de formule.
De formule WOK& is zo ingericht dat er binnen drie minuten een verantwoorde maaltijd wordt bereidt. De focus bij het samenstellen van de gerechten ligt op het beperken van suikers en zout, het vermijden van onnatuurlijke e-nummers en het zoveel mogelijk voldoen aan de duurzaamheidsnorm.
Alle gerechten zijn samengesteld door ervaren horeca specialisten en de sausen zijn special voor WOK& ontwikkeld. Deze smaakvolle wokgerechten met noodles, rijst en salades zijn te bereiden in combinatie met vlees of vis, maar er zijn ook vegetarisch wokgerechten te verkrijgen met veel gezonde groenten.
De doelgroep van WOK& zijn mensen die sporten, werken en/of studeren die te druk zijn om zelf te koken maar wel graag gezond willen eten.
Naast snel en gezond moet de formule een onderscheidende beleving bieden. Bij WOK& wordt er in gezet op de bevlogenheid van de medewerkers. Dit gebeurt door de medewerkers centraal te trainen in de WOK& academie. De marketingstrategie staat in het teken van maatschappelijke betrokkenheid. Het verrichten van vrijwilligerswerk in de vestigingsplaatsen is voor elke ondernemer een verplicht onderdeel.
Ook op juridisch vlak onderscheid de formule zich. WOK& is de eerste formule in Nederland welke 100% voldoet aan de nieuwe Nederlandse Franchise Code. De formule is samen met gespecialiseerde franchise juristen de contracten en handboeken op gaan stellen aan de hand van de nieuwe franchise code.