Open op woensdag 16 mei om 14.00 uur. Bekijk hier de informatie over het succesvolle franchise-concept I Love Sushi, dat in minder dan 2 jaar tijd al bijna 20 vestigingen heeft geopend. Via Capital Circle kunt u investeren in de verdere uitbreiding en professionalisering van I Love Sushi.
€200.000
Er is succesvol geïnvesteerd in dit project tegen een rente van 8%. Bekijk andere projecten voor meer investeringsmogelijkheden.
Officiële bedrijfsnaam:
I Love Sushi Beheer B.V.
Gegevens
KvK: 67738605
Opgericht in: 1 jaar geleden
Werknemers: 2-5
Plaats: Blaricum
Downloads
Momenteel is I Love Sushi toe aan de opening van vestiging 19 en 20 in mei en juni. Daarna staan er nog zeker negen vestigingen op het verlanglijstje van deze keten in Japanse afhaal- en thuisbezorg maaltijden. Tegelijkertijd moet er ook een professionaliseringsslag geslagen worden, vanwege de veranderende schaalgrootte. Om niet te hoeven kiezen tussen beide sporen, maakt I Love Sushi beheer gebruik van de mogelijkheid om financiering aan te vragen via de crowd van Capital Circle.
De basis voor I Love Sushi werd gelegd in 2012. Na een aantal verschillende concepten onder verschillende namen is er na het succes met I Love Sushi Hoorn in 2016 besloten om het sushi bezorg- en afhaal concept landelijk uit te rollen in een franchiseformule. Na anderhalf jaar zijn er nu 18 franchise vestigingen operationeel: Leeuwarden, 2 in Groningen, Enschede, Zwolle, Nijmegen, Tiel, Huizen, Utrecht, Apeldoorn, Zaandam, Purmerend, Hoorn, Delft, Den Haag, Rotterdam, Leiden, Tilburg.
Voor de korte termijn staan er twee vestigingen op de planning, waar momenteel al het huurcontract is getekend. Daarbij is I Love Sushi ook bezig met realisatie van vestigingen op de volgende plaatsen: Eindhoven, Breda, Alkmaar, Haarlem, Heerhugowaard, Amsterdam, Sittard, Roermond, Venlo.
Dit aantal geopende vestigingen leidt momenteel al tot een landelijke uitstraling. Het mes snijdt hierbij aan twee kanten; consumenten herkennen I Love Sushi meer en meer en daarbij heeft het ook een wervende werking met betrekking tot potentiële franchisenemers.
Franchisenemers zijn in vrijwel alle gevallen reeds ervaren sushi-chefs. Ze worden opgeleid door de 'eigen' chef en twee assistent-koks. Tevens krijgen ze training in de werking van de kassa, bestelsystemen, calamiteitentraining, hygiëne et cetera. De formule neemt de chefs/franchisenemers veel werk uit handen door bijvoorbeeld gemeenschappelijke inkoop, centrale administratie, bepalen van promotie-strategie vanuit het hoofdkantoor en bewaking van de formule door de franchisegever.