Op vrijdag 29 juni om 14.00 opent het project Gewoonstijl.nl. Gewoonstijl.nl - een on- en offline meubelzaak - staat als een huis en ontwikkelt door, onder andere door zich meer te richten op het business to business kanaal. Voor uitbreiding van de voorraad hebben de ondernemers Ouke en Mirjam Douma een financieringsbehoefte van €150.000,-.
€150.000
Er is succesvol geïnvesteerd in dit project tegen een rente van 8%. Bekijk andere projecten voor meer investeringsmogelijkheden.
Officiële bedrijfsnaam:
Rootz Advies B.V.
Gegevens
KvK: 58916466
Opgericht in: 3-10 jaar geleden
Werknemers: 6-10
Plaats: Soest
Downloads
Gewoonstijl.nl is opgericht in 2013. Ouke en Mirjam Douma hebben vanaf het begin van deze online interieurwinkel flink geïnvesteerd in het digitale platform.
Ze hebben ervoor gekozen om eerst de consumenten webshop goed neer te zetten en hiermee te zorgen voor een rendabele onderneming. Dat is de ondernemers gelukt. Ze hebben over de jaren onder andere ingezet op conversieoptimalisatie van de webshop, de diensten en service zijn uitgebreid met zondag- en avond levering, levering in huis op de plaats waar de klant dit wenst, een uitpakservice en een online chat mogelijkheid. Bovendien hebben Mirjam en Ouke een solide team weten te creëren met de juiste skills, competenties en ervaring.
Momenteel breidt de onderneming uit met een moderne en geavanceerde business tot business versie van de winkel, die ondertussen ook over een echte showroom beschikt. Met Blatt.nu willen Mirjam en Ouke zich richten op projectinrichters, retailers, online webshops, interieurstylisten en groot-zakelijke klanten. Dit jaar ligt de focus op het uitbreiden van de zakelijke markt. Daarvoor is er gekozen om exclusief importeur en distributeur te worden van twee mooie Italiaanse merken; Kubikoff en Toou. Beide merken zijn al een aantal jaren op de Nederlandse markt verkrijgbaar en hebben – niet onbelangrijk - al bestaande omzet.
Met de investering van €150.000 die de ondernemers via Capital Circle willen ophalen, moet de voorraad voor beide kanalen (B2B - overigens inclusief een dropshipping mogelijkheid en B2C) worden uitgebreid. Zowel van de merken Kubikoff en Toou waarvan de ondernemers distributeur zijn, als van het eigen Gewoonstijl label, alsmede van bestaande en nieuw aan het assortiment toe te voegen merken. Door de voorraadpositie te versterken kan een hogere omloopsnelheid worden gerealiseerd.