Op maandag 8 juni om 14 uur opent het project Chateau Sluijter. Maxime en William hebben de kans gekregen om Maison van Engelen over te nemen. Maxime en William hebben 100.000 euro nodig om het bekende specialiteitenhuis in een nieuw eigentijds jasje te steken.
€100.000
Er is succesvol geïnvesteerd in dit project tegen een rente van 7,5%. Bekijk andere projecten voor meer investeringsmogelijkheden.
Officiële bedrijfsnaam:
Sluijter V.O.F.
Gegevens
KvK: 62803697
Opgericht in: 1 jaar geleden
Werknemers: 2-5
Plaats: 's-Hertogenbosch
Downloads
Maison van Engelen heeft een opfrisbeurt
nodig!
Deze winkel bestaat nu ruim 25 jaar en
heeft een goedlopende klantenkring, maar het kan beter. Hieronder leg
ik u uit op welke manier wij dit gaan aanpakken.
Het idee
Doordat er nieuw leven geblazen wordt in
de winkel, worden de klanten nieuwsgierig en komen ze altijd even een kijkje
nemen. Omdat er een fris, jong stel achter de kassa staat, maken ze makkelijk
een praatje. Zo bouwen wij, naast onze vaste klanten kring, nieuwe vaste
klanten op. Daarnaast is het natuurlijk een feit dat alle klanten mij al 5 jaar
kennen. De klanten vinden het fijn om vertrouwde gezichten te zien. Wij kunnen
samen deze winkel naar een hoger niveau brengen, naast het huidige assortiment,
een nieuw assortiment presenteren en mee gaan met de mode in o.a.
woonaccessoires. Vrienden van ons hebben een eigen meubel- en accessoires lijn
voor in huis van groot tot klein.
Persoonlijke ambitie
Het gaat ons vooral om de ontzettend leuke
branche en de gezelligheid in de winkel. Wij zijn allebei mensenmensen en
houden van een praatje maken. Ons doel is dan ook erg kort en helder: samen op
een leuke manier, gelukkig oud worden. We kunnen ontzettend goed samenwerken,
snappen elkaar door en door en we kennen ook beide het personeel erg goed. Wij
hopen met de winkel natuurlijk het uiterste te bereiken.
“Wie weet
komt er ooit een tweede filiaal?
Geen grens ligt te ver en we denken overal over na.”
Huidig assortiment
Er wordt al een breed assortiment aangeboden, kaas, delicatessen, verse noten,
gevulde tapas planken, kerstpakketten en relatiegeschenken, wijnen, speciaal
bieren, sapjes, typisch Bossche producten, kleine geschenkjes, bonbons,
diverse dranken, boerderijproducten en woonaccessoires.
Online concurrentie tegenhouden
Hiernaast vind ik het ook een uitdaging om ervoor te zorgen dat mensen naar de
winkels blijven gaan, in plaats van het online bestellen wat men voortaan veel
doet. Door een gezellig praatje te maken en aantrekkelijke acties te bedenken,
blijft men naar de winkels komen, wat cruciaal is in deze tijd. Daarnaast is
een stukje kaas proeven via internet erg lastig! En als je visite krijgt, proef
je toch graag voordat je iets besteld?!